دانلود کتاب Equine Pediatric Medicine, 2nd ed, 2018

نام کتاب: Equine Pediatric Medicine

نویسنده: William V Bernard و Bonnie S Barr

ویرایش: ۲

سال انتشار: ۲۰۱۸

کد ISBN کتاب: ۹۷۸۱۴۹۸۷۷۶۰۰۴, ۱۴۹۸۷۷۶۰۰۰

فرمت: PDF

تعداد صفحه: ۳۴۲

انتشارات: CRC Press

Description About Book Equine Pediatric Medicine From Amazon


This systematic yet concise guide to equine pediatric medicine covers etiology, pathophysiology, clinical presentation, differential diagnosis, diagnosis, and management. Beginning with a thorough explanation of the physical examination, the chapters then take the reader through the different disorders associated with each body system, including liver, cardiovascular, respiratory, opthalmologic, endocrine, and muscoskeletal diseases. A brand new chapter on nutrition has been added to this fully revised text.

The book is superbly illustrated throughout with photographs, diagrams, radiographs and tables, while a new section of in-depth case studies brings the information to life. Equine practitioners will value this as a ready reference, while veterinary students and technicians can use it as a complete guide to equine pediatric disease.

درباره کتاب Equine Pediatric Medicine ترجمه شده از گوگل


این راهنما سیستماتیک در عین حال مختصر به اسب اطفال را پوشش می دهد دارو علت، پاتوفیزیولوژی، تظاهرات بالینی، تشخیص افتراقی، تشخیص، و مدیریت. با شروع از یک توضیح کامل از معاینه، فصل پس از آن خواننده را از طریق اختلالات مختلف در ارتباط با هر یک از سیستم بدن، از جمله کبد، قلب و عروق، تنفسی، opthalmologic، غدد درون ریز، و بیماری های muscoskeletal. فصل نام تجاری جدید در تغذیه شده است به این متن به طور کامل تجدید نظر اضافه شده است.

این کتاب به خوبی در سراسر با عکس ها، نمودارها، رادیوگرافی و جداول نشان داده شده، در حالی که یک بخش جدید از مطالعات موردی در عمق اطلاعات را به زندگی به ارمغان می آورد. پزشکان اسب از این به عنوان یک مرجع آماده ارزش، در حالی که دانشجویان دامپزشکی و تکنسین می تواند آن را به عنوان یک راهنمای کامل برای اسب اطفال استفاده کنید.

[box type=”info”]  جهت دسترسی به توضیحات این کتاب در Amazon اینجا کلیک کنید.

یک پیشنهاد عالی!
با خرید اشتراک، بدون محدودیت، کتاب دانلود کن!
بازنویسی متن پایان نامه و مقاله بازنویسی متن پایان نامه و مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *