بهترین کتاب های کنترل سازه

با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان در رشته های مختلف دانشگاهی با مشکل دسترسی به کتاب های لاتین یا حتی مهمتر از آن عدم آشنایی با کتاب های مرجع و مهم حوزه مطالعاتی خود مواجه هستند، در سایت داربوک تلاش کرده ایم تا با ایجاد بسته های کتاب های تخصصی و همچنین فراهم کردن امکان دانلود بهترین کتاب های تخصصی؛ زمینه آشنایی، تهیه و دانلود کتاب های برتر هر رشته و حوزه مطالعاتی را برای شما فراهم کنیم. از این رو قصد داریم در این بسته اختصاصی گلچینی از بهترین کتاب های کنترل سازه را در اختیار شما قرار دهیم و امکان دانلود بهترین کتاب های کنترل سازه را برای شما عزیزان فراهم کنیم.

برای تهیه برترین کتاب های کنترل سازه شما دو راه حل پیش رو دارید:

  1. یا می توانید کتاب ها را به صورت تکی خریداری کنید که لینک آنها در جدول آورده شده است.
  2. یا از طریق بسته شامل همه کتاب های برتر کنترل سازه اقدام به دانلود کنید که در این صورت ۲۰ درصد کتاب ها را ارزان تر خریداری خواهید کرد.

معرفی بهترین کتاب های کنترل سازه

با توجه به تجربه چندین ساله خود در سایت داربوک، تلاش کرده ایم تا کتاب های مهم و پرکاربرد حوزه کنترل سازه را در اختیار پژوهشگران و دانشگاهیان عزیز قرار دهیم. ملاک اصلی برای گلچین کردن کتاب ها و اولویت بندی کتاب های منتخب، اولاً اهمیت و جایگاه این منابع در حوزه تخصصی خود و ثانیاً سال انتشارآنها بوده‌ است. لذا کتاب های موجود در بسته بهترین کتاب های کنترل سازه، بر اساس اهمیت کتاب ها و سال نشر آن ها انتخاب شده است. همچنین تلاش کرده ایم کتاب های انتخاب شده از تنوع خوبی برخوردار باشند و از این جهت پکیج کاملی را در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم. با توجه به گستردگی موضوع و کتاب های موجود، برخی از بسته ها در چند مجموعه ارائه خواهد شد تا مجموعه این بسته ها به یک پکیج جامع و کامل در حوزه تخصصی مربوطه تبدیل شود. در ادامه می توانید لیست بهترین کتاب های کنترل سازه را مشاهده کنید.

لیست بسته بهترین کتاب های کنترل سازه:

لیست بهترین کتاب های کنترل سازه
جلد کتاب نام کتاب نویسنده ویرایش سال انتشار کیفیت کتاب حجم کتاب
Vibration Control of Active Structures A. Preumont ۳ ۲۰۱۱ OCR ۶٫۵۰
Guide Specifications for Seismic Isolation Design AASHTO ۱ ۱۹۹۸ OCR ۴٫۷
Active and Passive Vibration Damping Amr M. Baz ۱ ۲۰۱۹ OCR ۳۷٫۸
Control Of Structures H. H. E. Leipholz و M. Abdel-Rohman ۱ ۱۹۸۶ ۱۰
Technology of Semiactive Devices and Applications in Vibration Mitigation Fabio Casciati  و  Georges Magonette  و  Francesco Marazzi ۱ ۲۰۰۶ OCR ۱٫۸۰
Building Control with Passive Dampers – Optimal Performance-based Design for Earthquakes Izuru Takewaki ۱ ۲۰۰۹ OCR ۱۴٫۳۰
Introduction to Structural Motion Control J. J. Connor ۱ ۲۰۰۲ OCR ۳٫۷۰
Damping Technologies for Tall Buildings – Theory, Design Guidance and Case Studies Alberto Lago  و  Dario Trabucco  و  Antony Wood ۱ ۲۰۱۸ OCR ۱۱۴٫۱
Design of Seismic Isolated Structures – From Theory to Practice Farzad Naeim  و  James M. Kelly ۱ ۱۹۹۹ اسکن عالی ۱۴٫۳۰
Passive Vibration Control Denys J. Mead ۱ ۱۹۹۹ ۲۰
Polymers For Vibration Damping Applications B. C. Chakraborty و Debdatta Ratna ۱ ۲۰۲۰ ۹
Principles Of Passive Supplemental Damping And Seismic Isolation Constantin Christopoulos و André Filiatrault ۱ ۲۰۰۶ ۱۰۳
Liquid Sloshing Dynamics Theory and Applications Raouf A. Ibrahim ۱ ۲۰۰۵ OCR ۷٫۳۰
Seismic Isolation for Architects Andrew Charleson و Adriana Guisasola ۱ ۲۰۱۶ ۲۵٫۹۰
Seismic Isolation For Designers And Structural Engineers R Ivan Skinner و William H Robinson و Trevor E Kelly ۱ ۲۰۱۱ ۱۲
Active Structural Control Theory and Practice T. T. Soong ۱ ۱۹۹۰ OCR ۳٫۲۰
Passive Energy Dissipation Systems in Structural Engineering T. T. Soong  و  G. F. Dargush ۱ ۱۹۹۷ OCR ۷٫۶۰
Vibration Control for Building Structures – Theory and Applications Aiqun Li ۱ ۲۰۲۰ ۳۲

همکاری جهت تکمیل لیست کتاب های بسته کنترل سازه

بالطبع به دلیل گستردگی موضوع و تعدد کتاب های حوزه کنترل سازه، ممکن است برخی از کتاب ها از قلم افتاده باشند. از این رو از پژوهشگران عزیز تقاضا داریم تا پیشنهادهای خود را در جهت تکمیل این مجموعه ها ارائه دهند تا بتوانیم بسته های جامع تری را در اختیار پژوهشگران قرار دهیم. برای معرفی بهترین کتاب های کنترل سازه، در قسمت نظرات نام کتابو نویسندهرا با ما به اشتراک بگذارید.

ضمنا توجه داشته باشید که برخی از کتاب های کنترل سازه یا در دسترس نیستند و یا امکان خرید آن ها وجود ندارد. خوشحال می شویم در صورتی که این کتاب ها را در اختیار سایت داربوک قرار دهید تا آن را در اختیار سایر پژوهشگران نیز قرار دهیم. در صورت تمایل به ارسال کتاب های خود از طریق ایمیل زیر می توانید با ما در ارتباط باشید:

ایمیل: darbook.com@gmail.com

تخفیف ۲۰ درصدی در صورت خرید بسته بهترین کتاب های کنترل سازه

با خرید بسته بهترین کتاب های کنترل سازه قیمت مجموع کل کتاب های خریداری شده، شامل ۲۰ درصد تخفیف می شود. با خرید این بسته شما می توانید علاوه بر تهیه کتاب های منتخب، ۲۰ درصد نیز در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

یک پیشنهاد عالی!
با خرید اشتراک، بدون محدودیت، کتاب دانلود کن!
بازنویسی متن پایان نامه و مقاله بازنویسی متن پایان نامه و مقاله