دانلود کتاب AASHTO, Pavement Management Guide, 2nd ed, 2012

AASHTO, Pavement Management Guide, 2nd ed, 2012

نام کتاب: Pavement Management Guide

نویسنده: AASHTO

ویرایش: ۲

سال انتشار: ۲۰۱۲

فرمت: PDF

تعداد صفحه: ۲۰۰

کیفیت کتاب: OCR

انتشارات: AASHTO

Description About Book Pavement Management Guide From Amazon


The anticipated primary audience for this guide is pavement management staff in the state departments of transportation. It is anticipated that most of the guide’s users will view it as a resource to address particular issues or concerns that arise as agencies face the challenges associated with managing pavements effectively. The guide’s organization by pavement management components and functions should help support this use.

However, the guide may also be used to assist those seeking general knowledge of pavement management concepts. Since pavement management is not a subject normally included in a civil engineering college curriculum, it is hoped that the structure of the guide will support this use as well.

Pavement management is used to assess and justify funding needs for pavement preservation and rehabilitation, and to help set attainable pavement-related performance goals. These successes illustrate that when reliable technical information is presented effectively, it can go a long way towards overcoming the institutional issues that threaten the use of innovative and cost-effective strategies.

درباره کتاب Pavement Management Guide ترجمه شده از گوگل


مخاطبان پیش بینی شده برای این راهنما، کارکنان مدیریت ریل در ادارات دولتی حمل و نقل هستند. پیش بینی شده است که اکثر کاربران راهنمایی آن را به عنوان یک منبع برای حل مسائل خاص یا نگرانی هایی که به عنوان آژانس مواجه با چالش های مرتبط با مدیریت پیاده روان به طور موثر را مشاهده کنید. سازماندهی هدایت توسط اجزای و توابع مدیریت پیاده رو باید به حمایت از این استفاده کمک کند.

با این حال، راهنمای نیز ممکن است برای کمک به کسانی که به دنبال دانش عمومی از مفاهیم مدیریت ریل قطار استفاده می شود. از آنجایی که مدیریت ریل یک موضوعی است که به طور معمول در یک برنامه درسی مهندسی عمران شامل نمی شود، امید است که ساختار راهنمای نیز از این کاربرد پشتیبانی کند.

مدیریت زباله برای ارزیابی و توجیه نیازهای مالی برای حفاظت و بازسازی جاده ها و کمک به تعیین اهداف عملکرد مرتبط با روان قابل دستیابی استفاده می شود. این موفقیت ها نشان می دهد که هنگامی که اطلاعات فنی قابل اطمینان به طور موثر ارائه می شود، می تواند مسیری طولانی را برای غلبه بر مسائل نهادی که تهدید استفاده از استراتژی های نوآورانه و مقرون به صرفه باشد، راه برود.

[box type=”info”]  جهت دسترسی به توضیحات این کتاب در Amazon اینجا کلیک کنید.

یک پیشنهاد عالی!
با خرید اشتراک، بدون محدودیت، کتاب دانلود کن!
بازنویسی متن پایان نامه و مقاله بازنویسی متن پایان نامه و مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *