دانلود کتاب Asphalt Mixture Selection, 2020

Asphalt Mixture Selection, 2020

نام کتاب: Asphalt Mixture Selection

نویسنده: Cliff Nicholls و Arthur Hannah

ویرایش: ۱

سال انتشار: ۲۰۲۰

کد ISBN کتاب: ۱۱۳۸۶۱۶۸۲۶, ۹۷۸۱۱۳۸۶۱۶۸۲۰

فرمت: PDF

تعداد صفحه: ۱۴۴

انتشارات: Crc Press

Description About Book Asphalt Mixture Selection From Amazon


This practical guide starts with a survey of the types of site and the asphalt properties which are required. Various external influences which may affect the relative importance of some properties are addressed, and the interplay of sites and external is considered. Asphalt mixture types and their properties are reviewed, largely as defined in the EN 13108 series but subdivided into further categories, and into maximum nominal coarse aggregate sizes using EN 13043 basic set plus set 2 sizes.

Guidance is given, including using flowcharts, of the different mixtures that are suitable for each situation. In some cases a range of choices or mixtures with different degrees of suitability is offered. The guidance covers surface course, binder course and base, but with more focus on the surface course where the external influence is most significant. The site and external influence combinations on which a mixture can be used successfully are also given.

The book is primarily intended for those who select asphalt on an occasional basis, such as architects or housing developers, but could be of use to other engineers with limited experience. It is also useful as an educational textbook for those studying asphalt technology.

درباره کتاب Asphalt Mixture Selection ترجمه شده از گوگل


این راهنمای عملی با یک نظرسنجی از انواع وب سایت و خواص آسفالت که مورد نیاز شروع می شود. نفوذ خارجی مختلف که ممکن است اهمیت نسبی برخی از خواص را تحت تاثیر قرار پرداخته، و فعل و انفعال از سایت های خارجی و در نظر گرفته شده است. انواع مخلوط آسفالت و خواص آنها مورد بررسی، تا حد زیادی به عنوان در سری EN 13108 معرفی شده است ولی تقسیم به دسته بیشتر، و به حداکثر درشت اسمی اندازه دانه ها با استفاده از EN 13043 مجموعه اولیه به علاوه مجموعه ۲ اندازه.

هدایت داده شده است، از جمله با استفاده از فلوچارت، از مخلوط های مختلف که مناسب برای هر موقعیتی می باشد. در برخی موارد، طیف وسیعی از انتخاب و یا مخلوط با درجات مختلف از مناسب بودن ارائه شده است. را پوشش می دهد هدایت سطح البته، چسب دوره و پایه، اما با تمرکز بیشتر بر دوره سطح که در آن نفوذ خارجی مهم ترین است. این سایت و ترکیب نفوذ خارجی که در آن یک مخلوط را می توان با موفقیت مورد استفاده نیز داده شده است.

این کتاب در درجه اول برای کسانی که آسفالت در اساس گاه به گاه را انتخاب کنید، مانند معماران و یا توسعه دهندگان مسکن در نظر گرفته شده، اما می تواند از استفاده به دیگر مهندسین با تجربه محدود باشد. آن را به عنوان یک کتاب درسی آموزشی برای کسانی که به مطالعه فن آوری آسفالت نیز مفید است.

[box type=”info”]  جهت دسترسی به توضیحات این کتاب در Amazon اینجا کلیک کنید.

یک پیشنهاد عالی!
با خرید اشتراک، بدون محدودیت، کتاب دانلود کن!
بازنویسی متن پایان نامه و مقاله بازنویسی متن پایان نامه و مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *