دانلود کتاب Manual For Eye Examination And Diagnosis, 9th ed, 2017

نام کتاب: Manual For Eye Examination And Diagnosis

نویسنده: Mark W. Leitman

ویرایش: ۹

سال انتشار: ۲۰۱۷

کد ISBN کتاب: ۹۷۸۱۱۱۹۲۴۳۶۱۸, ۱۱۱۹۲۴۳۶۱۰

فرمت: PDF

تعداد صفحه: ۱۸۸

انتشارات: Wiley-Blackwell

Description About Book Manual For Eye Examination And Diagnosis From Amazon


Manual for Eye Examination and Diagnosis, 9th edition is a classic guide that provides a thorough update to basic eye examination techniques and the use of instruments and major ophthalmic disorders. Its popular approach takes the reader through the eye exam, covering anatomy, differential diagnosis, and treatment.

Lavishly illustrated with over 550 color and black and white images, this accessible introductory text is designed for students who need a concise and thorough introduction to this complex and ever-changing specialty.

Students and trainees across the healthcare professions will welcome the practical approach which focuses on the most commonly encountered eye diseases, their examination and treatment.

درباره کتاب Manual For Eye Examination And Diagnosis ترجمه شده از گوگل


کتابچه راهنمای کاربر برای معاینه چشم و تشخیص، نسخه ۹ یک راهنمای کلاسیک است که یک به روز رسانی کامل به تکنیک های اساسی معاینه چشم و استفاده از ابزار و اختلالات عمده چشم فراهم می کند. روش محبوب خود را طول می کشد خواننده را از طریق معاینه چشم، پوشش آناتومی، تشخیص های افتراقی و درمان.

اسراف و ولخرجی با بیش از ۵۵۰ رنگ و تصاویر سیاه و سفید نشان داده شده، این متن مقدماتی در دسترس است برای دانش آموزان که نیاز به یک مختصر و مقدمه کامل به این تخصص پیچیده و همیشه در حال تغییر طراحی شده است.

دانش آموزان و کارآموزان در سراسر حرفه بهداشت و درمان را به رویکرد عملی که در بیماری های چشم رایج ترین، معاینه و درمان آنها تمرکز خوش آمدید.

[box type=”info”]  جهت دسترسی به توضیحات این کتاب در Amazon اینجا کلیک کنید.

یک پیشنهاد عالی!
با خرید اشتراک، بدون محدودیت، کتاب دانلود کن!
بازنویسی متن پایان نامه و مقاله بازنویسی متن پایان نامه و مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *