دانلود کتاب Pharmacology Test Prep – 1500 Usmle-Style Questions & Answers, 2014

نام کتاب: Pharmacology Test Prep – 1500 Usmle-Style Questions & Answers

نویسنده: Mario Babbini و Mary L. Thomas

ویرایش: ۱

سال انتشار: ۲۰۱۴

کد ISBN کتاب: ۱۶۲۶۲۳۰۴۱۲, ۹۷۸۱۶۲۶۲۳۰۴۱۵,

فرمت: PDF

تعداد صفحه: ۵۰۴

حجم کتاب: ۱۵ مگابایت

کیفیت کتاب: OCR

انتشارات: Thieme

Description About Book Pharmacology Test Prep – 1500 Usmle-Style Questions & Answers From Amazon


Pharmacology Test Prep is an outstanding collection of 1500 clinical multiple-choice questions written according to USMLE guidelines and classified by learning objective and difficulty. The questions and answers in this book cover all the areas that are included in topic-based and organ system-based courses in the first two years of medical school. This book provides medical students preparing to take the USMLE with a thorough review of pharmacology concepts and is an excellent review book for those needing to brush up on pharmacology for their rotations.

Key Features:
Questions require students to analyze information before choosing the best answer Full explanations are included with answers, giving students a comprehensive USMLE review toolOrganized along clinical as well as pharmacological lines, making it suitable for both Step 1 and Step 2 exam preparation

درباره کتاب Pharmacology Test Prep – 1500 Usmle-Style Questions & Answers ترجمه شده از گوگل


Pharmacology Test Prep یک مجموعه برجسته از ۱۵۰۰ سوال بالینی چند گزینه ای است که طبق دستورالعمل های USMLE نوشته شده و با هدف یادگیری و دشواری طبقه بندی شده است. پرسش ها و پاسخ های این کتاب تمام زمینه هایی را شامل می شود که در دوره های موضوع محور و مبتنی بر سیستم ارگان ها در دو سال اول دانشکده پزشکی گنجانده شده است. این کتاب دانشجویان پزشکی را آماده می کند تا USMLE را با مرور کاملی از مفاهیم داروسازی مورد استفاده قرار دهند و یک کتاب مروری عالی برای کسانی است که برای چرخش خود نیاز به داروشناسی دارند.

ویژگی های کلیدی:
س Quesالات دانش آموزان را ملزم به تجزیه و تحلیل اطلاعات قبل از انتخاب بهترین پاسخ می کند توضیحات کامل همراه با پاسخها ، به دانش آموزان یک ابزار جامع بررسی USMLE ارائه می شود که از طریق خطوط بالینی و دارویی نیز سازماندهی شده و آن را برای هر دو مرحله ۱ و مرحله ۲ امتحان آماده می سازد.

[box type=”info”]  جهت دسترسی به توضیحات این کتاب در Amazon اینجا کلیک کنید.

یک پیشنهاد عالی!
با خرید اشتراک، بدون محدودیت، کتاب دانلود کن!
بازنویسی متن پایان نامه و مقاله بازنویسی متن پایان نامه و مقاله