دانلود کتاب Reese L. C., Single Piles and Pile Groups Under Lateral Loading, 2001

Reese L. C., Single Piles and Pile Groups Under Lateral Loading, 2001

نام کتاب: Single Piles and Pile Groups Under Lateral Loading

نویسنده:  Lymon C Reese  و  William F. Van Impe

ویرایش: ۱

سال انتشار: ۲۰۰۱

فرمت: PDF

تعداد صفحه: ۴۸۰

انتشارات: CRC Press

Description About Book Single Piles and Pile Groups Under Lateral Loading From Amazon


Guiding the professional through the complexities of lateral-load design, this book and CD-ROM combination introduces the procedures involved in piles and pile group design. This is a problem that can only be solved by accounting for the soil resistance as related to the lateral deflection of the pile.

Intricate equations are derived and fully explained, enabling the designer to find the critical loads, either causing a pile to be overloaded or causing too much lateral deflection. The CD-ROM contains simplified versions of two required programs that allow the reader to check the solutions of some of the examples given in the book and to find answers to related problems.

درباره کتاب Single Piles and Pile Groups Under Lateral Loading – ترجمه شده از گوگل


این کتاب و کامپایلر CD-ROM را به وسیله پیچیدگی های طراحی لبه جانبی راهنمایی می کند و روش های مربوط به شمع ها و طراحی گروهی شمع را معرفی می کند. این یک مشکل است که تنها می تواند با حسابداری برای مقاومت در برابر خاک به عنوان مربوط به انحراف جانبی جانبی شمع حل شود.

معادلات پیچیده مشتق شده و به طور کامل توضیح داده می شود، که طراح را قادر می سازد بارهای بحرانی را پیدا کند، یا موجب می شود که شمع بیش از حد بارگذاری شود یا باعث انحراف بیش از حد جانبی شود. CD-ROM حاوی نسخه های ساده از دو برنامه مورد نیاز است که به خواننده اجازه می دهد تا راه حل های برخی از نمونه های داده شده در کتاب را بررسی کند و به مشکلات مربوط به آن پاسخ دهد.

[box type=”info”]  جهت دسترسی به توضیحات این کتاب در Amazon اینجا کلیک کنید.

یک پیشنهاد عالی!
با خرید اشتراک، بدون محدودیت، کتاب دانلود کن!
بازنویسی متن پایان نامه و مقاله بازنویسی متن پایان نامه و مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *