دانلود کتاب Steel Design, 6th ed, 2017

با تشکر از کاربر عزیز رضا کریمی که کتاب را در اختیار ما قرار داده است.

نام کتاب: Steel Design

نویسنده: William T. Segui

ویرایش: ۶

سال انتشار: ۲۰۱۷

کد ISBN کتاب: ۹٫۷۸۱۳۴E+12

فرمت: PDF

تعداد صفحه: ۸۰۰

انتشارات: Cengage Learning

Description About Book Steel Design From Amazon


Learn the fundamentals of structural steel design with STEEL DESIGN’s unique emphasis on the design of members and their connections. With this best-selling book, you can learn LRFD (Load and Resistance Factor Design) or ASD (Allowable Stress Design), depending on how your course is taught. You will master the application of fundamental principles for design procedures, as well as for practical design. You will also study the theory behind these procedures, which further strengthens your engineering knowledge. While this market-leading book is ideal for your junior-and senior-level steel design class, later chapters are also useful for graduate courses. The book functions as a valuable ongoing reference tool for success in your career as a practicing engineer.

درباره کتاب Steel Design ترجمه شده از گوگل


آموزش مبانی طراحی سازه های فولادی با تاکید منحصر به فرد فولاد طراحی در طراحی اعضاء و اتصالات آنها. با استفاده از این کتاب پرفروش، شما می توانید LRFD (بار و عامل مقاومت طراحی) و یا ASD (تنش مجاز طراحی) را یاد بگیرند، بسته به اینکه چگونه دوره خود را تدریس می شود. شما را به استفاده از اصول اساسی برای روشهای طراحی، و همچنین برای طراحی عملی کارشناسی ارشد. همچنین شما می خواهد تئوری پشت این روش، که بیشتر تقویت دانش مهندسی خود را مطالعه کنید. در حالی که این کتاب در بازار منجر ایده آل برای تاریخ و-و ارشد فولاد کلاس طراحی خود را، فصل بعد از آن نیز برای دوره های تحصیلات تکمیلی مفید هستند. این کتاب به عنوان یک ابزار مرجع در حال انجام ارزشمند برای موفقیت در کار خود را به عنوان یک مهندس تمرین می کند.

[box type=”info”]  جهت دسترسی به توضیحات این کتاب در Amazon اینجا کلیک کنید.

یک پیشنهاد عالی!
با خرید اشتراک، بدون محدودیت، کتاب دانلود کن!
بازنویسی متن پایان نامه و مقاله بازنویسی متن پایان نامه و مقاله

نظرات

- 6 نظر:

  1. درود بر شما که این سایت را مدیریت میکنید. من به سهم خودم خواستم از تون کمال تشکر رو بکنم. سربلند و پایدار باشید. کمک بزرگی به جامعه علمی در این شرایط تحریم میکنید. خدا پدر و مادرتون رو بیامرزه…

  2. با سلام و تشکر از زحمات دوستانی که در گردآوری و تنظیم و بارگذاری این حجم از کتابهای مهندسی و علوم زحمت میکشند.
    میخواستم ببینم امکانش هست کتاب BUILD WITH STEEL (2ND EDITION), PAUL RICHARDS را هم در صورت امکان بارگذاری کنید.

    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *