دانلود کتاب مقاومت مصالح گری – J. M. Gere, Mechanics of Material, SI edition, 8th ed, 2013

J. M. Gere, Mechanics of Material, SI edition, 8th ed, 2013

این کتاب به درخواست یکی از کاربران قرار داده شد.

حل المسائل نسخه ۷ اضافه گردید.

نام کتاب:   Mechanics of Material SI edition – کتاب مقاومت مصالح گری

نویسنده: James M. Gere  و  Barry J. Goodno

ویرایش: ۸

سال انتشار: ۲۰۱۳

فرمت: PDF

تعداد صفحه: ۱۱۲۴

کیفیت کتاب: OCR

انتشارات: Cengage Learning

Description About Book Gere Mechanics of Materials, 10th ed From Amazon


The Eighth ویرایشof MECHANICS OF MATERIALS continues its tradition as one of the leading texts on the market. With its hallmark clarity and accuracy, this text develops student understanding along with analytical and problem-solving skills. The main topics include analysis and design of structural members subjected to tension, compression, torsion, bending, and more. The book includes more material than can be taught in a single course giving instructors the opportunity to select the topics they wish to cover while leaving any remaining material as a valuable student reference.

درباره کتاب مقاومت مصالح گری – Gere Mechanics of Materials ترجمه شده از گوگل


ویرایشهشتم از کتاب مقاومت مصالح گری به عنوان یکی از متون برجسته بازار به سنت خود ادامه می دهد. کتاب مقاومت مصالح گری با وضوح و دقت بارز خود ، درک دانش آموزان را همراه با مهارت های تحلیلی و حل مسئله توسعه می دهد. موضوعات اصلی شامل تجزیه و تحلیل و طراحی اعضای سازه ای است که تحت کشش ، فشرده سازی ، پیچش ، خم شدن و غیره قرار می گیرند. این کتاب شامل مطالبی بیشتر از آنچه می تواند در یک دوره واحد تدریس شود ، به مربیان این فرصت را می دهد تا موضوعاتی را که می خواهند پوشش دهند ، انتخاب کنند در حالی که هر گونه مطالب باقیمانده را به عنوان مرجع ارزشمند دانشجویی باقی می گذارند.

درباره نویسندهکتاب مقاومت مصالح گری و گودنو

جیمز ام. گری (۱۹۲۵-۲۰۰۸) نویسندهکتاب مقاومت مصالح گری و گودنو، مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی عمران از م Instituteسسه پلی تکنیک Rensselaer دریافت کرد ، جایی که به عنوان مربی و کاردانی پژوهشی کار می کرد. وی یکی از اولین بورس های NSF را دریافت کرد و در استنفورد تحصیل کرد ، و در آنجا دکترای خود را دریافت کرد. وی با شروع کار ۳۴ ساله درگیر ساختن دانشجویان خود در رشته های مکانیک ، سازه و مهندسی زلزله ، به دانشکده مهندسی عمران پیوست. دکتر گیر به عنوان رئیس بخش و رئیس دانشکده مهندسی خدمت کرد و مرکز مهندسی زلزله جان A. Blume را در استنفورد تاسیس کرد. دکتر گر نیز کمیته آمادگی در برابر زلزله استنفورد را تأسیس کرد. وی یکی از اولین خارجیانی بود که برای مطالعه در شهر ویران شده زلزله تانگشان چین دعوت شد.

اگرچه در سال ۱۹۸۸ بازنشسته شد ، دکتر گری همچنان به عنوان عضوی فعال و باارزش از جامعه استنفورد فعالیت می کرد. دکتر گری که به دلیل شخصیت شاد ، ورزشکاری و مهارت خود به عنوان یک مربی شناخته شده است ، ۹ متن در مورد موضوعات مهندسی را با این کتاب برجسته ، کتاب مقاومت مصالح گری و گودنو ، که توسط استاد و مربی استفان پی تیموشنکو الهام گرفته شده است ، تألیف کرد. دیگر کتابهای درسی مشهور وی که در دوره های مهندسی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند ، عبارتند از: نظریه پایداری الاستیک ، تألیف مشترک S. Timoshenko ؛ تجزیه و تحلیل MATRIX از ساختارهای فریم شده و MATRIX ALGEBRA برای مهندسان ، هر دو با همکاری W. Weaver تألیف شده اند. توزیع حرکت جداول زمین لرزه: راهنمای طراحی سازه و ساخت و ساز ، نویسندهمشترک H. Krawinkler ؛ و TERRA NON FIRMA: درک و آماده سازی برای زمین لرزه ها ، تهیه کنندگی مشترک H. H. در سال ۱۹۸۶ او به اردوگاه اصلی کوه اورست پیاده روی کرد و جان یک همراه خود را در این سفر نجات داد. دکتر گیر که یک دونده مشتاق بود ، ماراتن بوستون را در سن ۴۸ سالگی و با زمان ۳:۱۳ به پایان رساند. از دکتر گیر به عنوان مردی با ملاحظه و دوست داشتنی یاد می شود که شوخ طبعانه او همیشه جنبه های زندگی روزمره و کار را آسان می کرد.

درباره نویسندهکتاب مقاومت مصالح گری و گودنو

باری جان گودنو نویسندهکتاب مقاومت مصالح گری و گودنو استاد مهندسی عمران و محیط زیست در انستیتوی فناوری جورجیا است. وی در سال ۱۹۷۴ به دانشکده فناوری جورجیا پیوست. وی یک محقق دانشگاه ایوانس بود و مدرک کارشناسی خود را دریافت کرد. در رشته مهندسی عمران از دانشگاه ویسکانسین ، مدیسون و M.S وی و دکتری مدرک مهندسی سازه از دانشگاه استنفورد. او دارای جواز مهندسی حرفه ای (P.E.) در جورجیا است ، عضو برجسته ای از ASCE و عضو مقدماتی SEI است و سمت های رهبری زیادی را در ASCE بر عهده داشته است. وی عضوی از م Instituteسسه مکانیک مهندسی (EMI) ASCE است و رئیس سابق شورای حکام م Instituteسسه مهندسی ساختاری ASCE (SEI) است. او همچنین رئیس سابق کمیته اجرایی بخش فعالیتهای فنی ASCE-SEI (TAD) و رئیس سابق کمیته جوایز ASCE-SEI است. در سال ۲۰۰۲ ، دکتر گودنو جایزه SEI Dennis L. Tewksbury را برای خدمات برجسته به ASCE-SEI دریافت کرد. وی در سال ۲۰۱۳ به دلیل استفاده پیشگامانه از فن آوری های سخنرانی در دوره های استاتیک و مکانیک دوره های کارشناسی در Georgia Georgia Tech ، جایزه دپارتمان رهبری در استفاده از فناوری را دریافت کرد. دکتر گودنو همچنین یکی از اعضای م Researchسسه تحقیقات مهندسی زلزله (EERI) است و دارای سمت های رهبری در مرکز زلزله در میانه آمریکا (MAE) با بودجه NSF بوده و کارگردانی پروژه تخت آزمایش MAE ممفیس را بر عهده داشته است. دکتر گودنو در مدت تصدی خود در Georgia Tech تحقیقاتی را انجام داده ، دوره های تحصیلات تکمیلی را تدریس کرده و به طور گسترده در زمینه های مهندسی زلزله و پویایی سازه منتشر کرده است. وی مانند نویسندهو مربی جیمز گری، ماراتن های زیادی را از جمله انتخابی و شرکت در ماراتن بوستون در ۱۹۸۷ به اتمام رسانده است.

از طریق لینک زیر می توانید اقدام به خرید ویرایشهشتم کتاب مقاومت مصالح گری و گودنو و حل المسائل ویرایشهفتم کتاب مقاومت مصالح گری و گودنو نمایید. پس از خرید، لینک های دانلود نمایش داده خواهند شد.

 

[box type=”info”]  جهت دسترسی به توضیحات این کتاب در Amazon اینجا کلیک کنید.

یک پیشنهاد عالی!
با خرید اشتراک، بدون محدودیت، کتاب دانلود کن!
بازنویسی متن پایان نامه و مقاله بازنویسی متن پایان نامه و مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *