دانلود مجله Detail Magazine 2023 – 04

Detail Magazine 2023 - 04

نام مجله: Detail Magazine 2023 – 04

موضوع این شماره: مصالح و سطوح – Materials, Surface

سال انتشار: ۲۰۲۳

فرمت: PDF

زبان: انگلیسی و آلمانی

تعداد صفحه: ۱۲۰

About Detail Magazine 2023 – 04 – From DETAIL Site

Anyone who follows the debates on building materials in architecture inevitably encounters the term “material justice”. This refers to the relationship of individual materials to their appropriate tasks and application scenarios. At present, the discussion about material justice is determined by many aspects that were not up for debate 100 years ago. The energy consumption of buildings, the life cycle of materials and their gray energy are fixed parameters for an architecture that takes responsibility in climate issues.
Not every material scores in this regard, like wood as a renewable resource. Concrete also makes sense on a case-by-case basis, especially with regard to energy consumption and the climate region of the building. Overall, it is crucial that energy and material concepts are carefully coordinated and take concrete requirements and uses into account.

More About Detail Magazine 2022 – 11

For this issue, our editor Julia Liese has compiled current projects made of wood and reinforced concrete, brick and corten steel – the climate data are documented in each case as well. And as different as the materials and surfaces of the selected buildings are, as versatile are their construction solutions.

 

درباره مجله Detail Magazine 2023 – 04 (برگرفته از سایت دیتیل – ترجمه از گوگل):

هرکسی که بحث های مصالح ساختمانی در معماری را دنبال می کند، ناگزیر با اصطلاح «عدالت مادی» مواجه می شود. این به ارتباط مواد فردی با وظایف مناسب و سناریوهای کاربردی آنها اشاره دارد. در حال حاضر، بحث در مورد عدالت مادی با جنبه های بسیاری مشخص می شود که ۱۰۰ سال پیش قابل بحث نبود. مصرف انرژی ساختمان ها، چرخه عمر مواد و انرژی خاکستری آنها پارامترهای ثابتی برای معماری است که مسئولیت مسائل آب و هوایی را بر عهده می گیرد.
هر ماده ای مانند چوب به عنوان یک منبع تجدید پذیر امتیازی در این زمینه ندارد. بتن نیز بر اساس مورد به مورد معنا دارد، به خصوص با توجه به مصرف انرژی و منطقه آب و هوای ساختمان. به طور کلی، بسیار مهم است که مفاهیم انرژی و مواد به دقت هماهنگ شده و الزامات و مصارف مشخص را در نظر بگیرند.

توضیحات بیشتر درباره مجله Detail Magazine 2023 – 04

برای این شماره، سردبیر ما جولیا لیز پروژه های فعلی ساخته شده از چوب و بتن مسلح، آجر و فولاد کورتن را گردآوری کرده است – داده های آب و هوا در هر مورد نیز مستند شده است. و به همان اندازه که مصالح و سطوح ساختمان‌های انتخابی متفاوت است، راه‌حل‌های ساخت آنها نیز همه کاره است.

درباره مجله دیتیل DETAIL:

یکی از مجلات معتبر بین المللی در زمینه جزئیات اجرایی و ساخت و ساز معماری است. هر شماره آن به جنبه خاصی از طراحی، مانند ساخت با بتن، سازه های سقف، و غیره و یا جزئیات اجرایی یک عنصر خاص ساختمانی پرداخته است. در هر مجلد شما می توانید اطلاعات مناسبی از پروژه های ارائه شده دریافت کنید و در انتها نیز با دیتیل ها و جزئیات فنی اجرا شده در آن پروژه آشنا شوید. تنوع در پروژه ها و جزئیات به کار رفته در هر شماره، شما را با انواع جزئیات اجرایی یک موضوع خاص آشنا می کند.

ویژگی‌های بارز مجله دیتیل DETAIL:

تأکید بر ارائه طرح در جزئیات بزرگ، و تکمیل این جزئیات با نقشه هایی در مقیاس بزرگ به انضمام عکس های فوق العاده مناسب از جزئیات و فضاهای مربوطه، این مجله را به یکی از مجلات معماری بی نظیر مبدل کرده است. این مجله به صورت دو زبانه در دو زبان انگلیسی و آلمانی منتشر می شود و به دلیل ارائه‌ی جزئیات اجرایی فوق‌العاده دقیق از پروژه‌های بزرگ و فاخر جهان در میان معماران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

برای دیدن آرشیو مجله دیتیل کلیک کنید.

[box type=”info”]  جهت دسترسی به توضیحات این کتاب در DETAIL اینجا کلیک کنید.

یک پیشنهاد عالی!
با خرید اشتراک، بدون محدودیت، کتاب دانلود کن!
بازنویسی متن پایان نامه و مقاله بازنویسی متن پایان نامه و مقاله