دانلود کتاب Autocad 2018 For Architectural Design, 2017

نام کتاب: Autocad 2018 For Architectural Design

نویسنده: Tutorial Books

ویرایش: ۱

سال انتشار: ۲۰۱۷

کد ISBN کتاب:

فرمت: PDF

تعداد صفحه: ۲۳۳

انتشارات: Createspace Independent Publishing

Description About Book Autocad 2018 For Architectural Design From Amazon


This book shows you how to create architectural drawings and 3D models one step at a time. Brief explanation and step-by-step instructions make this book a perfect way to get started with Architectural Design using AutoCAD. In addition, you can download the working files for chapter from the website, and use them for any help.

نویسندهfirst introduces the AutoCAD interface, and then moves directly into Architectural drawings. You will learn to draw walls, doors and openings, windows, stairs, and elevations. Later, you will use the 2D drawings to create a 3D model.

درباره کتاب Autocad 2018 For Architectural Design ترجمه شده از گوگل


این کتاب نشان می دهد به شما نحوه ایجاد نقشه های معماری و ۳D مدل یک گام در یک زمان است. توضیح مختصر و دستورالعمل های گام به گام این کتاب یک راه عالی برای با طراحی معماری طراحی با استفاده از اتوکد آغاز شده است. علاوه بر این، شما می توانید فایل های کار برای فصل از وب سایت دانلود و استفاده از آنها را برای هر گونه کمک.

نویسندهمعرفی اولین رابط اتوکد، و پس از آن به طور مستقیم به نقشه های معماری حرکت می کند. شما خواهید آموخت که به منظور جلب دیوارها، درها و دهانه، پنجره ها، پله، و ارتفاعات. پس از آن، شما را به ۲D نقاشی برای ایجاد یک مدل ۳D استفاده کنید.

[box type=”info”]  جهت دسترسی به توضیحات این کتاب در Amazon اینجا کلیک کنید.

یک پیشنهاد عالی!
با خرید اشتراک، بدون محدودیت، کتاب دانلود کن!
بازنویسی متن پایان نامه و مقاله بازنویسی متن پایان نامه و مقاله

نظرات

- 2 نظر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *