دانلود کتاب Basic Electrical Engineering, 2017

Basic Electrical Engineering, 2017

نام کتاب: Basic Electrical Engineering

نویسنده: V. K. Mehta و Rohit Mehta

ویرایش: ۱

سال انتشار: ۲۰۱۷

کد ISBN کتاب:

فرمت: PDF

تعداد صفحه: ۴۱۶

انتشارات: S Chand

Description About Book Basic Electrical Engineering From Amazon


The general response to the Fifth ویرایشof the book was very encouraging. نویسندهs feel that their work has been amply rewarded and wish to express their deep sense of gratitude to the large number of readers who have used it and in particular to those of them who have sent helpful suggestions from time to time for the improvement of the book.

The popularity of the book is judged from the fact that authors frequently receive feedback from many quarters including teachers, students and serving engineers. This feedback helps the authors to make the book up-to-date. In the present edition, many new topics/numericals/illustrations have been added to make the book more useful.

نویسندهs lay no claim to the original research in preparing the book. Liberal use of materials available in the works of eminent authors has been made. What they may claim, in all modesty, is that they have tried to fashion the vast amount of material available from primary and secondary sources into coherent body of description and analysis.

درباره کتاب Basic Electrical Engineering ترجمه شده از گوگل


پاسخ به طور کلی به نسخه پنجم از این کتاب بسیار تشویق شد. احساس می کنم که کار آنها عمیقا پاداش داده شده است و مایل به بیان احساس عمیق خود را به قدردانی از تعداد زیادی از خوانندگان که آن را و به ویژه به کسانی از آنان که پیشنهادات مفید از زمان به زمان برای بهبود کتاب فرستاده شده اند استفاده کرده اند .

محبوبیت این کتاب است که از این واقعیت است که نویسندهاغلب بازخورد از بسیاری از محله های از جمله معلمان، دانشجویان و مهندسین در خدمت دریافت در نظر گرفته. این بازخورد کمک می کند تا نویسندهبه این کتاب تا به امروز است. در نسخه حاضر، بسیاری از جدید موضوعات / numericals / تصاویر اضافه شده است به کتاب مفید تر است.

نویسندهدراز هیچ ادعای تحقیقات اولیه در تهیه این کتاب است. استفاده آزادانه از مواد موجود در آثار نویسندهبرجسته ساخته شده است. اما چیزی که آنها ممکن است ادعا، در تمام تواضع، این است که آنها تلاش کرده اند به مد مقدار گسترده ای از مواد در دسترس از منابع اولیه و ثانویه را به بدن منسجم از توصیف و تحلیل.

[box type=”info”]  جهت دسترسی به توضیحات این کتاب در Amazon اینجا کلیک کنید.

یک پیشنهاد عالی!
با خرید اشتراک، بدون محدودیت، کتاب دانلود کن!
بازنویسی متن پایان نامه و مقاله بازنویسی متن پایان نامه و مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *