دانلود کتاب Construction Cost Management – Learning From Case Studies, 2008

نام کتاب: Construction Cost Management – Learning From Case Studies

نویسنده: Keith Potts

ویرایش: ۱

سال انتشار: ۲۰۰۸

کد ISBN کتاب: ۰۴۱۵۴۴۲۸۶۹

فرمت: PDF

تعداد صفحه: ۳۲۱

انتشارات: Spon Press

Description About Book Construction Cost Management – Learning From Case Studies From Amazon


On time and in budget.

As a construction project manager achieving this, while maintaining quality, is the most valuable package you can offer your clients. Of course, its value derives largely from it’s difficulty – if it were easy to complete jobs entirely to plan then it would happen rather more often.

Using a combination of worked examples and case studies, this book examines how projects go over-cost, what lessons can be learned from past examples and what approaches have successfully been employed. Example case studies include:

The Scottish Parliament

Wembley Stadium

Heathrow Terminal 5.

If you’re studying Surveying or Construction Management, or starting out as a Construction Cost Manager and need to plan or assess construction projects then this is the book for you.

درباره کتاب Construction Cost Management – Learning From Case Studies ترجمه شده از گوگل


در زمان و در بودجه.

به عنوان یک مدیر پروژه ساخت و ساز دستیابی به این، در حالی که حفظ کیفیت کتاب، ترین بسته ارزشمند شما می توانید مشتریان خود را ارائه شده است. البته، مشتق ارزش خود را تا حد زیادی از †مشکل آن است “اگر آن را آسان به شغل کامل به طور کامل به طرح بودند سپس آن را ترجیح می دهند که اغلب اتفاق می افتد.

با استفاده از ترکیبی از نمونه های کار کرده و مطالعات موردی، این به بررسی کتاب چگونه پروژه به بیش از هزینه است، چه درس را می توان از نمونه های گذشته به دست و چه نزدیک با موفقیت استفاده شده است. مطالعات موردی به عنوان مثال عبارتند از:

پارلمان اسکاتلند

ورزشگاه ومبلی

هیترو ترمینال ۵٫

اگر شما در حال مطالعه نقشه برداری و یا مدیریت ساخت و ساز، و یا شروع کردن به عنوان یک مدیر هزینه ساخت و ساز و نیاز به برنامه ریزی و ارزیابی پروژه های ساختمانی سپس این کتاب را برای شما است.

[box type=”info”]  جهت دسترسی به توضیحات این کتاب در Amazon اینجا کلیک کنید.

یک پیشنهاد عالی!
با خرید اشتراک، بدون محدودیت، کتاب دانلود کن!
بازنویسی متن پایان نامه و مقاله بازنویسی متن پایان نامه و مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *