دانلود کتاب Digital Photography For Dummies, 8th ed, 2016

نام کتاب: Digital Photography For Dummies

نویسنده: King و Julie Adair

ویرایش: ۸

سال انتشار: ۲۰۱۶

کد ISBN کتاب: ۹۷۸۱۱۱۹۲۳۵۶۰۶, ۹۷۸۱۱۱۹۲۳۵۶۳۷, ۹۷۸۱۱۱۹۲۳۵۶۴۴, ۱۱۱۹۲۳۵۶۰X,

فرمت: PDF

تعداد صفحه: ۳۲۰

انتشارات: John Wiley & Sons

Description About Book Digital Photography For Dummies From Amazon


Your fun guide to digital photography with any device
Whether you’re shooting with an inexpensive point-and-shoot camera, a smartphone or tablet, a high-priced contraption, or one of those new-fangled action cameras, it’s possible to take your digital photos from good to great by applying a few simple tricks―and Digital Photography For Dummies shows you how! Packed with tips, advice, and insight you won’t find in your camera’s manual, this friendly guide quickly gets you up to speed on proven photography techniques to help your digital pictures say more than a thousand words!

No longer a hobby or profession limited to those with access to fancy and expensive equipment, digital photography is all around us. But if you want to take your shoots a bit more seriously and produce images you’d be proud enough to give as gifts or decorate your home, this friendly guide has you covered. From figuring out how to make the most of your camera’s settings to applying exposure tricks the pros use all the time, frame-worthy digital photos are a page―and a click―away.

Interpret your camera’s settings and apply them for better photos
Shoot better portraits, action shots, and low-light photos
Collect your photos in a place where you won’t lose them
Grasp simple digital photography techniques that apply to any kind of camera
If you’ve been experimenting with digital photography for a while or just caught the bug, this new edition of Digital Photography For Dummies is the picture-perfect guide you’ll turn to again and again.

درباره کتاب Digital Photography For Dummies ترجمه شده از گوگل


راهنمای سرگرم کننده خود را به عکاسی دیجیتال با هر دستگاه
این که آیا شما تیراندازی با یک دوربین ارزان نقطه و ساقه، گوشی های هوشمند و یا قرص، یک ابتکار-قیمت بالا، یا یکی از آن دوربین های اکشن جدید fangled، این امکان را به عکس های دیجیتال خود را از خوب به عالی با استفاده از چند ترفند و ساده عکاسی دیجیتال برای Dummies نشان می دهد شما چگونه! بسته بندی شده با راهنمایی، مشاوره، و بینش شما نمی خواهد در پیدا دوربین خود را دستی، این راهنمای دوستانه سرعت شما می شود تا از سرعت آن در تکنیک های عکاسی اثبات شده برای کمک تصاویر دیجیتال خود را می گویند بیش از هزار کلمه.

دیگر یک سرگرمی یا حرفه ای به آن محدود با دسترسی به فانتزی و تجهیزات گران قیمت، عکاسی دیجیتال در اطراف ما است. اما اگر شما می خواهید به طور جدی تر را شاخه های خود را کمی و تولید تصاویر شما می شود، به اندازه کافی افتخار به عنوان هدیه یا تزئین خانه خود را، این راهنمای دوستانه شما را تحت پوشش. از بدانند که چگونه به بهترین استفاده را از تنظیمات دوربین خود را به استفاده از ترفندهای قرار گرفتن در معرض جوانب مثبت استفاده در همه زمان ها، عکس های دیجیتال قاب، ارزش یک صفحه و با یک کلیک دور هستند.

تفسیر تنظیمات دوربین خود و اعمال آنها را برای عکس بهتر
عکس های پرتره را بهتر، عکس های عمل، و عکس های کم نور
جمع آوری عکس ها خود را در یک محل که در آن شما آنها را از دست دادن نیست
درک تکنیک های عکاسی دیجیتال ساده است که به هر نوع از دوربین اعمال می شود
اگر شما شده است با عکاسی دیجیتال تجربه در حالی که برای یا فقط گرفتار اشکال، این نسخه جدید از عکاسی دیجیتال برای Dummies راهنمای تصویر کامل از شما خواهم دوباره و دوباره تبدیل شده است.

[box type=”info”]  جهت دسترسی به توضیحات این کتاب در Amazon اینجا کلیک کنید.

یک پیشنهاد عالی!
با خرید اشتراک، بدون محدودیت، کتاب دانلود کن!
بازنویسی متن پایان نامه و مقاله بازنویسی متن پایان نامه و مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *