دانلود کتاب مقاومت مصالح بیر و جانستون – Mechanics Of Materials, 8th ed, 2020

نام کتاب: Mechanics Of Materials – کتاب مقاومت مصالح بیر و جانستون

نویسنده: Ferdinand P. Beer و E. Russell Johnston Jr. و John T. Dewolf و David F. Mazurek

ویرایش: ۸

سال انتشار: ۲۰۲۰

کد ISBN کتاب: ۹۷۸۱۲۶۰۱۱۳۲۷۳, ۱۲۶۰۱۱۳۲۷۲, ۲۰۱۸۰۲۶۹۵۶

فرمت: PDF

تعداد صفحه: ۸۹۷

انتشارات: Mcgraw-Hill

Description About Book Beer & Johnston Mechanics Of Materials From Amazon


Beer & Johnston Mechanics of Materials provides a precise presentation of subjects illustrated with numerous engineering examples that students both understand and relate to theory and application. The tried and true methodology for presenting material gives students the best opportunity to succeed in this course. From the detailed examples, to the homework problems, instructors and students can be confident the material is clearly explained and accurately represented.

درباره کتاب مقاومت مصالح بیر و جانستون – Mechanics Of Materials ترجمه شده از گوگل


کتاب مقاومت مصالح بیر و جانستون ارائه دقیق از افراد نشان داده شده با نمونه مهندسی متعدد است که دانش آموزان هر دو را درک و مربوط به نظریه و کاربرد فراهم می کند. روش محاکمه و درست برای ارائه مواد به دانش آموزان بهترین فرصت برای موفقیت در این دوره. از نمونه های دقیق، به مشق شب مشکلات، مدرسان و دانش آموزان می تواند مطمئن باشد که مواد است که به وضوح توضیح داده شده و به دقت نشان داده.

توضیحات تکمیلی درباره کتاب مقاومت مصالح بیر و جانستون

مقاومت مواد یا مکانیک مواد بخشی از علم مواد است که مقاومت مواد مهندسی و رفتار مکانیکی آنها را به طور کلی (مانند تنش ، فشار ، تغییر شکل) مطالعه می کند. و رابطه استرس و فشار). هدف اصلی از دوره مقاومت مواد فراهم آوردن بستری برای مهندسان آینده جهت تجزیه و تحلیل و طراحی انواع ماشین آلات و سازه های تحمل بار است. تجزیه و تحلیل و طراحی هر سازه شناخته شده شامل محاسبه تنش ها و تغییر شکل ها است. در علم مواد ، مقاومت یک ماده توانایی مقاومت در برابر بار خرابی است.

سرفصل های مطرح شده در کتاب مقاومت مصالح بیر و جانستون

در کتاب مقاومت مصالح بیر و جانستون، با جامعیت خوبی موضوعات مختلف مرتبط با مکانیک مواد یا مقاومت مصالح مطرح شده است که برخی از این سرفصل ها را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

  • مفهوم تنش
  • بارگذاری محوری و تنش عمودی
  • انواع تنش عمودی
  • بارگذاری عرضی و تنش برشی
  • تنش تکیه گاهی
  • تنش تحت بارگذاری
  • و …

سایر نسخه های کتاب مقاومت مصالح بیر و جانستون

در سایت داربوک چندین نسخه از کتاب مقاومت مصالح بیر و جانستون منتشر شده است که در لیست زیر می توانید سایر ویرایشها و نسخه های کتاب مقاومت مصالح بیر و جانستون را مشاهده کنید. برای دانلود سایر نسخه ها کافی است، بر روی لینک های زیر کلیک کنید و فرایند خرید کتاب را مانند سایر کتاب ها طیی کنید:

 

[box type=”info”]  جهت دسترسی به توضیحات این کتاب در Amazon اینجا کلیک کنید.

یک پیشنهاد عالی!
با خرید اشتراک، بدون محدودیت، کتاب دانلود کن!
بازنویسی متن پایان نامه و مقاله بازنویسی متن پایان نامه و مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *