دانلود کتاب Building Type Basics for Museums

Download Architecture book, Architecture book, Download Free Architecture Book, دانلود کتاب معماری, کتاب معماری, مهندسی معماری, کتابهای معماری, دانلود معماری, کتابهای معماری, کتب معماری, دانلود کتب معماری Building Type Basics for Museums , دانلود کتاب Building Type Basics for Museums , کتاب Building Type Basics for Museums , دانلود Building Type Basics for Museums ,

نام کتاب: Building Type Basics for Museums

نویسنده:  Arthur Rosenblatt

ویرایش: ۱

سال انتشار: ۲۰۰۱

فرمت: CHM

تعداد صفحه: ۲۸۸

انتشارات: Wiley

 

Description About Book Building Type Basics for Museums From Amazon


Building Type Basics books provide architects with the essentials they need to jump-start the design of a variety of specialized facilities. In each volume, leading national figures in the field address the key questions that shape the early phases of a project commission. The answers to these questions provide instant information in a convenient, easy-to-use format. The result is an excellent, hands-on reference that puts critical information at your fingertips.

Building Type Basics for Museums provides the essential information needed to initiate designs for art, science, and natural history museums, ethnic art and cultural centers, youth museums, and more. Filled with project photographs, diagrams, floor plans, sections, and details, it combines in-depth coverage of the structural, mechanical, acoustic, traffic, and safety issues that are unique to museums and cultural facilities with the nuts-and-bolts design guidelines that will start any project off on the right track and keep it there through completion.

 

درباره کتاب Building Type Basics for Museums – ترجمه شده از گوگل


کتابهای مبانی کتاب نوع ساختمان معماران را با ضروریات لازم برای شروع طراحی انواع امکانات تخصصی ارائه می دهد. در هر جلد، شخصیت های برجسته ملی در این زمینه، سوالات کلیدی را که فازهای اولیه یک کمیسیون پروژه را شکل می دهند، می پردازند. پاسخ به این سوالات اطلاعات فوری را در قالب مناسب و آسان برای استفاده فراهم می کند. نتیجه یک مرجع بسیار عالی است که اطلاعات مهم را در نوک انگشتان شما قرار می دهد.
مبانی نوع ساختمان برای موزه ها اطلاعات ضروری برای طرح های هنری، علمی و موزه های تاریخ طبیعی، مراکز فرهنگی و فرهنگی، موزه های جوانان و غیره را فراهم می کند. با عکس های پروژه، نمودار ها، طرح های طبقه، بخش ها و جزئیات آن پر شده است، آن پوشش جامع ساختاری، مکانیکی، صوتی، ترافیک و مسائل ایمنی را که منحصرا به موزه ها و امکانات فرهنگی با طراحی آجیل و پیچ و مهره منحصر بفرد دستورالعمل هایی که هر پروژه را در مسیر درست شروع می کنند و آن را از طریق تکمیل آن ادامه می دهد. کتاب های مبانی کتاب نوعی ساختار معماری را فراهم می کند که ضروری است که طرح های مختلفی از امکانات تخصصی آغاز شود. در هر جلد، شخصیت های برجسته ملی در این زمینه، سوالات کلیدی را که فازهای اولیه یک کمیسیون پروژه را شکل می دهند، می پردازند. پاسخ به این سوالات اطلاعات فوری را در قالب مناسب و آسان برای استفاده فراهم می کند. نتیجه یک مرجع بسیار عالی است که اطلاعات مهم را در نوک انگشتان شما قرار می دهد.
مبانی نوع ساختمان برای موزه ها اطلاعات ضروری برای طرح های هنری، علمی و موزه های تاریخ طبیعی، مراکز فرهنگی و فرهنگی، موزه های جوانان و غیره را فراهم می کند. با عکس های پروژه، نمودار ها، طرح های طبقه، بخش ها و جزئیات آن پر شده است، آن پوشش جامع ساختاری، مکانیکی، صوتی، ترافیک و مسائل ایمنی را که منحصرا به موزه ها و امکانات فرهنگی با طراحی آجیل و پیچ و مهره منحصر بفرد دستورالعمل هایی که هر پروژه را در مسیر درست شروع می کنند و آن را از طریق تکمیل آن نگه می دارد.

 

[box type=”info”]  جهت دسترسی به توضیحات این کتاب در Amazon اینجا کلیک کنید.

یک پیشنهاد عالی!
با خرید اشتراک، بدون محدودیت، کتاب دانلود کن!
بازنویسی متن پایان نامه و مقاله بازنویسی متن پایان نامه و مقاله

نظرات

- یک نظر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *