دانلود کتاب Principles of Architectural Detailing

Download Architecture book, Architecture book, Download Free Architecture Book, دانلود کتاب معماری, کتاب معماری, مهندسی معماری, کتابهای معماری, دانلود معماری, کتابهای معماری, کتب معماری, دانلود کتب معماری Principles of Architectural Detailing , دانلود کتاب Principles of Architectural Detailing , کتاب Principles of Architectural Detailing , دانلود Principles of Architectural Detailing ,

نام کتاب: Principles of Architectural Detailing

نویسنده: Stephen Emmitt, John Olie, Peter Schmid

ویرایش: ۱

سال انتشار: ۲۰۰۴

فرمت: PDF

تعداد صفحه: ۲۶۵

انتشارات: Wiley-Blackwell

 

Description About Book Principles of Architectural Detailing From Amazon


  • Why are buildings detailed the way they are?
  • Why do architects and engineers seem to come to the same kind of solutions to their detailing problems?
  • Are we satisfied with such a situation?

With environmental concerns so high on designers’ agendas, the answer to this third question has to be ‘no’. Collectively architects, engineers and specifiers need to revisit how they detail the built environment, and address the most important and potentially difficult area of the joint between materials and components.

In Principles of Architectural Detailing the authors question the way in which buildings are detailed and in particular challenge familiar joint solutions. They offer practical guidance and a number of tools to help the student of architectural detailing in the decision-making process. The emphasis throughout is on using knowledge of construction in a creative and productive way to contribute towards a built environment that enhances our well-being and which is also sustainable.

درباره کتاب Principles of Architectural Detailing ترجمه شده از گوگل


  • چرا ساختمانها به گونه ای تفصیلی که در آن قرار دارند ، تفصیل دارند؟
  • چرا به نظر می رسد معماران و مهندسان برای حل جزئیات خود به همان راه حل ها می آیند؟
  • آیا ما از چنین شرایطی راضی هستیم؟

با توجه به نگرانی های زیست محیطی که در برنامه های طراحان بسیار زیاد است ، پاسخ این سؤال سوم باید “خیر” باشد. در مجموع ، معماران ، مهندسان و مشخصات باید مجدداً مورد بررسی قرار دهند که چگونه جزئیات آنها را در محیط ساخته شده بررسی می کند ، و مهمترین و بالقوه دشوارترین محل اتصال بین مواد و اجزای سازنده را بررسی می کند.

در اصول جزئیات معماری ، نویسندهاز نحوه تفصیل ساختمانها و به ویژه راه حلهای مشترک آشنا را زیر سوال می برند. آنها راهنمایی های عملی و تعدادی ابزار برای کمک به دانش آموزان از جزئیات معماری در فرایند تصمیم گیری ارائه می دهند. در این میان تأکید بر استفاده از دانش ساخت و ساز به روشی خلاقانه و مولد برای کمک به یک محیط ساخته شده است که بهزیستی ما را تقویت می کند و همچنین پایدار است.

[box type=”info”]  جهت دسترسی به توضیحات این کتاب در Amazon اینجا کلیک کنید.

یک پیشنهاد عالی!
با خرید اشتراک، بدون محدودیت، کتاب دانلود کن!
بازنویسی متن پایان نامه و مقاله بازنویسی متن پایان نامه و مقاله

نظرات

- 3 نظر:

  1. سلام چرا از صفحه ۹ به بعد در جزئیات معماری پیغام میده سرور در دست تعمیر هست با این حال که بنده اعتبار خریدم مشکل داره
    ممنون میشم پاسخ بدید
    ۰۹۱۲۲۰۱۴۴۷۵

    1. کاربر عزیز کل کتاب های جزئیات در معماری ۹۷ تاست. یعنی ۱۰ صفحه. سایت داربوک کاملاً رایگان است و شما برای دانلود کتاب ها نیازی به پرداخت هزینه ندارید. کتابهای ما در سایت آپلودبوی بارگذاری می شود، وشما از طریق این سایت اقدام به دانلود می کنید. خرید اعتبار یا نخریدن آن از سایت آپلودبوی ارتباطی با سایت ما ندارد و شما با خریدن اعتبار صرفا سرعت دانلودتان افزایش می یابد و نیازی به رد تبلیغ ندارید. توجه داشته باشید که سایت آپلودبوی و داربوک دو سایت مجزا و مستقل از هم هستند که ارتباطی با هم پیدا نمی کنند. تیم داربوک نیز با توجه به محدودیتهای مالی خود و البته هزینه های بالای تهیه سرور برای این حجم از کتاب، آرشیو خود را در سایتهای رایگان آپلود (مثل آپلودبوی و آپلودسنتر) بارگذاری می‌کند.
      لازم به ذکر است در صورتی که لینک دانلود کتابی مشکل دارد زیر همان مطلب در بخش نظرات اطلاع رسانی کنید تا دوستان من کتاب ها را دوباره بارگذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *