دانلود کتاب Programming The Raspberry Pi Pico In C, 2011

Programming The Raspberry Pi Pico In C

نام کتاب: Programming The Raspberry Pi Pico In C, 2011

نویسنده: Harry Fairhead

ویرایش: ۱

سال انتشار: ۲۰۲۱

کد ISBN کتاب: ۱۸۷۱۹۶۲۶۸۴

فرمت: PDF

تعداد صفحه: ۳۷۳

انتشارات: I/O Press

Description About Book Programming The Raspberry Pi Pico In C From Amazon


درباره کتاب Programming The Raspberry Pi Pico In C ترجمه شده از گوگل


نسخه جدیدی از این کتاب وجود دارد: برنامه نویسی Raspberry Pi Pico/W In C، نسخه دوم

Raspberry Pi Pico یک میکروکنترلر قابل توجه است. این قدرت و پیچیدگی دارد که چندی پیش غیرممکن بود. برای مشاغلی که برای آنها ایده آل است، دارای قدرت پردازش فراوان و حافظه کافی برای انجام کارهایی است که زمانی نیاز به برنامه ریزی دقیق داشتند، نسبتاً آسان. به جای مبارزه با ماشین، اکنون می توانید روی اجرای خوب الگوریتم های خود تمرکز کنید. برای لذت بردن از تمام قدرت و پیچیدگی آن هیچ زبانی بهتر از C وجود ندارد. هیچ یک از قدرت را هدر نمی دهد و آنچه را که برای به دست آوردن ویژگی های جدید نیاز دارید به شما می دهد. با این حال، شروع به کار با Pico با C کار ساده‌ای نیست، این همان چیزی است که این کتاب را در مورد ایجاد برنامه‌ها به‌گونه‌ای که تست و اشکال‌زدایی آسان می‌کند انگیزه داده است.

برنامه نویسی Raspberry Pi Pico در C از کد VS بسیار محبوب به عنوان محیط توسعه خود استفاده می کند و نشان می دهد که چگونه از Raspberry Pi یا یک رایانه رومیزی با ویندوز به عنوان دستگاه توسعه خود استفاده کنید. هدف این کتاب نشان دادن کارهایی است که می توانید با خطوط GPIO Pico به همراه سنسورها، سرووها و موتورها و ADCهای پرکاربرد انجام دهید. پس از پوشش GPIO، خروجی‌ها و ورودی‌ها، رویدادها و وقفه‌ها، تجربه عملی از PWM (مدولاسیون عرض پالس)، گذرگاه SPI، گذرگاه I2C و گذرگاه ۱-سیم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکی از مزایای کلیدی Pico PIO (I/O قابل برنامه ریزی) آن است و در حالی که این یک ویژگی پیشرفته است، در این کتاب گنجانده شده است. پس از اینکه متوجه شدیم PIO چگونه کار می کند، آن را برای نوشتن یک برنامه PIO برای DHT22 و گذرگاه ۱-Wire اعمال می کنیم. یکی از اشکالات فعلی Pico این است که اتصال شبکه ندارد. برای حل این مشکل فصلی در مورد استفاده از ESP8266 ارزان قیمت به عنوان سرویس گیرنده وای فای و وب سرور وجود دارد. این دو دستگاه با هم، Pico را به یک دستگاه اینترنت اشیا واقعی تبدیل می‌کنند.

هری فرهد سابقه سخت‌افزاری دارد و سال‌ها با ریزپردازنده‌ها و به طور کلی الکترونیک کار کرده است، او از طرفداران مشتاق اینترنت اشیا و محاسبات جاسازی شده است. او نویسندهدو کتاب است که برای برنامه نویسان C در نظر گرفته شده است، اصول C: نزدیک شدن به ماشین و کاربرد C برای اینترنت اشیا با لینوکس و چهار کتاب در مورد استفاده از Raspberry Pi در زمینه اینترنت اشیا، دو کتاب از C و دو کتاب با استفاده از پایتون. او اکنون روی نسخه پایتون این کتاب برای Pico کار می کند.

 

[box type=”info”]  جهت دسترسی به توضیحات این کتاب در Amazon اینجا کلیک کنید.

یک پیشنهاد عالی!
با خرید اشتراک، بدون محدودیت، کتاب دانلود کن!
بازنویسی متن پایان نامه و مقاله بازنویسی متن پایان نامه و مقاله